Podľa čoho si vyberať kamienky

18.07.2012 00:06

 

Takže ako som sľúbila, popíšem svoj spôsob, ktorým si svoje kamienky vyberám, veľmi sa mi osvedčil a vrelo ho odporúčam každému, kto pri pulte plnom kamienkov váha, ktorý vybrať, keď všetky sú také nádherné.


Prieskum trhu:

Vždy, keď vojdem do obchodíku s kamienkami, najprv celý výber prebehnem narýchlo očami a urobím si takzvaný "prieskum trhu", aby som videla aké všakovaké kamienky tam majú, aké farby, veľkosti, či sú to kamienky len tak alebo na prívesku, prípadne ako kľúčenka či kyvadlo. Po tomto krátkom prieskume nasleduje ďalší, trochu viac hĺbkový, kedy sa zahľadím na kategóriu kamienkov, ktorá ma zaujala najviac. Prezerám si ich až kým...


Láska na prvý pohľad:

...kým ma jeden neosloví natoľko, že z neho nemôžem odtrhnúť oči. To je moja "láska na prvý pohľad", ktorá však nie je žiadnou zárukou správneho výberu alebo potvrdením, že to bude ten, ktorý si nakoniec z toho výberu vyberiem. Prezerám si však aj ostatné a pohľadom porovnávam, ktorého tvar, farba, lesk, atď sa mi páči viac. Vyhliadnem si len niekoľko kúskov a moje finálne rozhodnutie je závislé od nasledujúceho procesu.


Energetická harmónia:

Jeden po druhom beriem kamienky do ruky, stláčam ich v dlani, otáčam v prstoch. Snažím sa uvoľniť a otvoriť svoju myseľ aj energiu, občas pri tom zatvorím aj oči, aby ma nerušilo okolie a sústredím sa len na kamienok v dlani. Snažím sa vnímať jeho "šepot", jeho reč, jeho vibrácie. Takto to robím so všetkými kamienkami, ktoré som si vyhliadla a nakoniec ten pravý spoznám. Nie som si celkom istá, či to dokážem hodnoverne popísať, ale tú správnu energiu a vibrácie spoznám. Viem, ktorý kamienok je pre mňa ten najvhodnejší, ktorý mi najkrajšie vibruje. To človek s dostatočne otvoreným vnímaním dokáže pocítiť. Šteklí ma alebo ma nabije obrovským množstvom energie, či dokonca naposledy, keď som kamienok stisla do a zatvorila oči, pocítila som akoby nejaké energetické napätie, dalo by sa to prirovnať k statickej elektrine, no nebola to ona.


To je celý môj príbeh a postup, ktorý opakujem v obchodíkoch s kamienkami pravidelne, možno nie je ničím špeciálny, možno predavačke pripadám ako idiot, ale pre mňa je ten najvhodnejší, možno zaujme aj niekoho z vás. Bola by som rada, keby ste mi napísali aj nejaké tie vaše reakcie.

 

autor: Tabitha

Komentáre: Podľa čoho si vyberať kamienky

Úžas

Dátum: 03.07.2014 | Vložil: Peťa

Ja som hľadala veľa takýchto "blogov" (je to omnoho viac) no skrátka strašne som chcela spoznať magiu a porozumieť jej a trochu myslím že sa mi to darí ;
A tie kamienky to nebude vadit keď ich budem mať viac?? Nebudú takpovediac závidieť? :D viem že je to divné ále napadlo ma to ;)

komentár

Dátum: 04.12.2012 | Vložil: Nia

Pôsobivé :D, velmi pôsobivé. Strašne sa mi páčia tvoje články a poznatky. Tento web, ma naozaj zaujal a velmi sa mi páči hlavne adminka Tabitha :) Som strašne rada že som an vás narazila ludia.
Chcela by som sa opítat, ak si chcem objednat kamienok cez internet, ako zistím že je to ten pravý ... ked ho nemôžem ohmatat.

Re:komentár

Dátum: 17.12.2012 | Vložil: Tabitha

No, to je komplikované. Cez internet si tak dobre, ako osobne nevyberieš pretože nemáš absolútne nič, podľa čoho by si mohla vyberať. Iba názov. Dokonca ten kamienok ani neuvidíš na fotografii, väčšinou majú vyfotený iba jeden a predávajú potom rôznych tvarov. Nemám s kupovaním cez internet, čo sa týka kamienkov žiadne skúsenosti, ale tak môžeš to vyskúšať a potom nám napísať, ako to vlastne celé dopadlo :)

Ja by som ti odporučila určite kupovať osobne práve kvôli tomu súladu medzi tebou a kamienkom. Vždy, keď sú trhy, tak predávajú kamienky alebo existujú aj špecializované predajne. Ja osobne si najviac kamienkov odnášam z rôznych exkurzií a výletov na hrady a iné pamiatky, kde vždy v suveníroch predávajú veľa kamienkov a je z čoho vyberať :)

A samozrejme ďakujeme za tvoju pochvalu, sme radi, že sa ti web páči, že vieme, že sem aspoň niekto chodí (lol) o to viac sme motivovaní písať nové články.

Pridať nový príspevok