Zákony mágie

21.04.2012 11:53

 

Mágia by sa mala používať len na vznešené účely alebo minimálne tak, aby sme ňou neškodili iným. Upieraním slobodnej vôle napríklad kúzlami na lásku a iným donucovaním k niečomu, čo by človek z vlastnej vôle nikdy neurobil. Môžete to brať tak, že je to také isté, ako keď ľudí k niečomu nútite citovým vydieraním a v prípade použitia mágie je to možno ešte o trošku väčší prehrešok, pretože ju zneužívate na "škaredý" účel.


Zákon trojnosti

Všetko čo urobíš, či už je to dobré alebo zlé sa ti trikrát vráti. Tento zákon neplatí len pri praktizovaní mágie, platí vždy a všade, ale v mágii sa na neho špeciálne upozorňuje. Našli sa už takí experti, ktorí si mysleli, že zákon trojnosti je len na zastrašovanie a v skutočnosti na ňom nie je nič pravdy a iba ten, kto sa ho bojí ním môže byť postihnutý. Nenechajte sa zmiasť, každému jednému sa to raz spočíta. O tom hovorí aj niekoľko prísloví "Ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva." Alebo. "Božie mlyny melú pomaly, ale isto."


Zákon príčiny a následku

Tento zákon hovorí o tom, že síce každý čin má svoje príčiny, ale bude mať aj svoje následky. To znamená, že ak nejaké činy (magické aj nemagické) ospravedlňujete pred inými a hlavne pred samým sebou, s tým, že to má príčiny a preto ten skutok nie je až taký zlý a vlastne je preto ospravedlniteľný, zákon príčiny a následku hovorí, že bez ohľadu na vaše príčiny, každý skutok si ponesie svoje následky. Či už je dobrý alebo zlý. Toto by som mohla znázorniť na nejakom príklade: Neučil som sa, lebo ma nechala priateľka a preto je to OK, že som sa neučil lebo som nešťastný a zronený a ubolený a teraz ma učenie nezaujíma, ale môžete dať ruku do ohňa za to, že vedenie školy vaše dôvody zaujímať nebudú a s vašim vyhodením určite nepočkajú kým sa otrasiete.

 

autor: Tabitha

Komentáre: Zákony mágie

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok