Veštecké karty

21.08.2012 10:54

Tento článok nebude o tarotových kartách, ako ste si mohli myslieť ale o kartách od Doreen Virtue. Doreen Virtue je jasnozrivá doktorka psychológie, ktorá pracuje  s ríšami anjelov a archanjelov a iných bytostí. Je autorkou viacerých setov kariet, ale aj kníh venovaných tejto tematike.

Ja osobne vlastním 2 balíčky kariet, ktoré by som za nič nedala. Moje prvé karty som si kúpila v 4. triede, živo si na to pamätám. Vyberala som podľa obrázku na balení, ktorý ma zaujal. Boli na ňom lesné víly, a keďže som bola malá bola som celá uchvátená. Balíček “Liečenie a vílami“ ale odporúčam menej vyspelým pretože víly sú na nižšej úrovni ako napr. anjeli, archanjeli.  Ja som vtedy bola malá mohla som mať 10-11 rokov tak pre mňa boli veľmi prospešné v tom veku.

Balíček “Posolstvá archanjelov“ som si kúpila asi pred dvoma rokmi na Bibliotéke v Bratislave. Karty nie sú najlacnejšia záležitosť tak som rozmýšľala či si ich mám kúpiť vzhľadom k tomu že som doma už jedny mala. Nakoniec som si ich našťastie zobrala a teraz by som ich nedala za nič. Keby nebolo kariet môj život by vyzeral trošku inak a možno by bol pre mňa menej prospešný. V každom prípade karty vrele každému odporúčam. Teraz si trochu vysvetlíme čo a ako treba s kartami robiť a na ostatné prídete časom už sami, to si môžete byť istí. Ako aj pri ostatných magických činnostiach opäť žiadny postup nie je nesprávny. Všetko je  individuálne.

Takže kartičky prinesieme domov a čo teraz s nimi? Ako každý ste zvedaví aké sú, aké obrázky skrývajú. Vybaľte ich a so záujmom si prezrite každú kartu. Tento úkon je dôležitý nielen pre uspokojenie vašej zvedavosti ale aj zharmonizovanie kariet s vami, s vašou energiou. Osobne odporúčam aby sa vašich kariet nikto iný nedotýkal pretože tým pádom prenáša na karty svoju energiu, a tá nemusí byť vždy čistá teda väčšinou nie je. Karty potom môžu s vami zmeniť komunikáciu prípadne ju zavrhnúť (z vlastnej skúsenosti). Vaše karty sú tak isto magické pomôcky, ktoré by ste si mali posvätiť. Stačí len modlitbou, ktorú si sami zvolíte prípadne vyjadrenie toho k čomu chcete karty používať (či pre veštenie len pre seba alebo aj pre ostatných / to odporúčam len pre skúsenejších, pretože keď veštíte niekomu druhému môžete nasať jeho problémy, emócie a nemusí to byť príjemné. Nazvala by som to vedomé / nevedomé zahumusovanie si tela, keď sa neviete účinne chrániť. Ja sama si na to netrúfam ale keď máte tú guráž tak nech sa páči.) Kartám by sme mali venovať zvláštne miesto, niečo ako oltár. Tam môžeme umiestniť kryštály, iné polodrahokami, sošky. Nie každý si to však môže dovoliť preto by sme si mohli zostrojiť aspoň nejaký špeciálny obal alebo vrecúško.

V ďalšom článku si povieme o prvom veštení.


Autor: Aurora

Fotogaléria: Veštecké karty

Diskusná téma: Veštecké karty

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok