Kyvadlo

15.04.2012 16:07

 

 

O kyvadle je možno dostať mnoho informácií a materiálov či už na internete alebo v knihách. Sú to asi 2 roky keď som na kyvadlo natrafila ja a to len náhodou. Zaujalo ma, tak som si pozorne prešla dovolím si tvrdiť všetky dostupné materiály na internete. Zhodou okolností u nás v meste prebiehala každoročná výstava Permoník. Je to výstava rôznych minerálov, polodrahokamov či už v upravenej podobe alebo neopracovanej. Keďže mám rada kamienky nesmela som na takejto akcii chýbať. Tam som si kúpila moje ruženínové kyvadielko. Ako sa hovorí hneď ako som ho uvidela „skočilo mi do ruky“, takže zdanlivo všetko išlo ako má a ja som sa tešila na svoju prvú prax. Výsledok mojej snahy popíšem neskôr. Najskôr trochu teórie.

 

Kým s kyvadlom začnete pracovať mali by ste o ňom vedieť

Pamätajte kyvadlo je len pomôcka v magickej praxi, samo o sebe nemá žiadnu moc. V skutočnosti ide o to, že komunikujeme so svojím podvedomím, ktoré pozná odpovede. To znamená že všetky odpovede sa skrývajú v nás samých.

Kyvadlom sa dá merať čokoľvek. Väčšina ho používa vo veľkej miere na zisťovanie budúcnosti. Dá sa však použiť na zisťovanie patogénnych zón, hľadanie vecí, vody, ale taktiež sa ním dá zisťiť  ochorenie, aj to, v akej miere je organizmus týmto ochorením postihnutý pomocou tabuliek ktoré si môžete zostrojiť na čokoľvek.

Kyvadlo môže mať rôzne podoby, ale v každom prípade by to mal byť malý, nie ťažký predmet zavesený na šnúrke, podľa možností pravidelného tvaru. Je úplne jedno z akého materiálu je kyvadlo a šnúrka, na ktorej visí vyrobené. Záleží to od vkusu a možností merajúceho, majiteľa kyvadla. Najčastejšie však kyvadlá bývajú vyrobené z polodrahokamov ako je kryštál a ruženín. Sú dostať aj iné: SRT kyvadlá s guľkami, gýčové kyvadlá, opracované aj surové. Takéto kyvadlá sa pohybujú v cenách od 7-8 eur vyššie, nie je to veľa, ale ak nechceme alebo nemôžeme míňať peniaze tak si kyvadlo môžeme vyrobiť sami. Tu je niekoľko príkladov: kancelárska spinka, zlatý prsteň, neopracovaný polodrahokam príp. obľúbený  prívesok zavesený na šnúrke. Neskôr sami zistíte aký tvar a materiál vám vyhovuje.

Pred tým ako kyvadlo začneme používať by sme ho mali naladiť na svoju energiu, vyžarovanie ako asi každú magickú pomôcku. Každý si môže zvoliť vlastný postup. Ja som zvolila jednoduchú magickú očistu a nabitie, ktorá je podľa mňa  účinná a využívam ju aj pri očisťovaní a nabití nových prírastkov v mojej zbierke polodrahokamov. Keď ste kyvadlo zhotovili sami netreba očisťovať ani nalaďovať na seba, pretože jeho výrobou ste doňho už vložili vlastnú energiu. Ak ste presvedčení že je vhodné ho ešte nabiť tak ho nabite.

 

Očistenie a nabitie

1.  Fáza očistenie

Keď prídete domov s novým úlovkom nechajte ho asi minútu (môžete aj viac, záleží na vás) pod prúdom studenej vody a predstavujte si, že z neho zmýva všetku negatívnu energiu, ktorá odteká preč.

2. Fáza naladenia na seba

Keď si myslíte že je kyvadlo očistené nechajte ho  aby si na vás zvyklo a to tak ,že ho budete nosiť stále pri sebe. Môžete si ho dať aj po dobu niekoľkých nocí pod vankúš, na nočný stolík alebo držať v ruke.  

3. Fáza nabitie príp. zasvätenie

Takto pripravené kyvadlo necháme na slnečnom alebo mesačnom svetle nabiť (podľa druhu kameňa, polodrahokamu). Môžeme ho nabiť aj tak že ho vezmeme do rúk a predstavíme si ako z nich vchádza do kyvadla energia v podobe žlto-bielych nitiek alebo žlto-bielej žiari a tepla. Každý si môže energiu prestavovať ako sa mu páči a ako je mu príjemné. Keď doňho púšťame svoju energiu si môžeme ešte v duchu alebo nahlas hovoriť: „Mojou energiou prebúdzam do života tento predmet, ktorý bude mojím kyvadlom. Toto kyvadlo bude spoľahlivé, a bude presne udávať smer odpovede. Budem ho používať s láskou a pokorou. Tak sa staň.“ Takto je kyvadlo pripravené na použitie. Na začiatok magickej praxe si môžeme vybrať z dvoch možností ukazovania odpovedí. Vždy kyvadlo reaguje len jedným spôsobom a to buď kývaním zo strany na stranu, točením alebo vibrovaním. Nikdy to nebude kombinácia napr. točenia a kývania alebo vibrovania.

a) Môžeme si ho určiť sami, ako sa nám páči
b) Kyvadlo si samo určí smer odpovede

 

Prvá prax

Pred prvými otázkami by sme si mali stíšiť myseľ a koncentrovať sa. Keď kladieme otázku nemôžeme očakávať určitú odpoveď lebo ju aj dostaneme, vďaka tomu že ju chceme dostať a výsledok potom stráca na pravdivosti. Aby naša odpoveď bola dôveryhodná musíme zaujať neutrálny postoj k veci. Najlepšie je keď pri kladení otázky opakujeme stále buď otázku ktorú sa pýtame alebo niečo v zmysle“ čo mi asi kyvadlo odpovie?“.

Ako prvé otázky by sme sa mali pýtať na také , na ktoré už poznáme odpovede nato aby sme zistili podobu odpovedí. Otázky by mali byť vždy jasne zodpovedateľné áno, nie  plus neutrálna odpoveď. Napríklad: Som žena/muž? Mám súrodencov? Je Dnes sobota? Volám sa **** ?                                     

Takto si zistite pohyb kyvadla áno, nie, neutrálna odpoveď. Keď vás kyvadlo neklame tak začnite s náročnejšími cvičeniami napr. Rozložíme 4 karty z toho jeden žolík obrázkami smerom na dol a pýtame sa kyvadla: “je táto karta žolík?“  Kyvadlo by malo nájsť žolíka. Alebo môžete dať niekomu ukryť jednu vec do jednej z rovnakých nádob a nájsť predmet pomocou kyvadla.

Tieto cvičenia sú jednoduché a zvládne ich skoro každý ale úlohou kyvadla je odpovedať na otázky na ktoré nevieme odpoveď. Začiatočníkom zvykne bohužiaľ klamať a preto  niektorí stratia trpezlivosť , ja som jeden z nich . Kyvadlo mi odpovedalo na jednoduché otázky typu „vyvolajú ma dnes z angličtiny   pravdivo ale keď som potrebovala odpoveď na zložitejšie otázky tak niekedy klamalo a preto stratilo môj záujem. Oveľa lepšie sa mi osvedčili veštecké karty, z ktorých si veštím dodnes.  Pravdaže je to individuálne.


autor: Aurora

 

Komentáre: Kyvadlo

Neboli nájdené žiadne príspevky.

Pridať nový príspevok